Фундамент менеджера з продажу
Етапи та технології у роботі з клієнтами. Відкриття
Етапи та технології у роботі з клієнтами. Виявлення потреб
Етапи та технології у роботі з клієнтами. Підтвердження / Резюмування
Етапи та технології у роботі з клієнтами. Презентація
Етапи та технології у роботі з клієнтами. Робота з запереченнями
Практика за допомогою діалогового тренажера
Компетенції для ефективної роботи. Точки росту у тому на шляху до експертності в продажах
Як правильно і результативно встановити контакт та спілкуватися з кожним клієнтом на початку розмови
Як правильно підготувати та провести початкову частину робіт, щоб потім всі етапи установки пройшли безпечно і без наслідків — як для майстрів, так і для клієнтів
Як тримати фокус — свій та клієнта — на конструктивних подальших діях
Як доносити до клієнта ту цінність, що відгукнеться саме йому
Як згладжувати гострі кути і продовжувати контакти з різними клієнтами при будь-яких запереченнях від них.
Мінімум по 3 техніки відповідей на топові заперечення клієнтів
Побудова системи розуміння особливостей кожного етапу
Закріплення опанованих прийомів та технік у практичному діалозі з клієнтом за допомогою інтерактивної гри
Етапи та технології у роботі з клієнтами. Виявлення потреб за методом СПІН
Метод, який підводить клієнта до вигідного для обох сторін рішення та зменшує подальші заперечення
Етапи та технології у роботі з клієнтами. Закриття угоди
Інструменти, які допоможуть закривати більше угод та бути цінним експертом у контактах клієнта для рекомендацій своїм друзям
Етапи та технології
у роботі з клієнтами.
Відкриття
Етапи та технології
у роботі з клієнтами.
Виявлення потреб
за методом СПІН
Етапи та технології
у роботі з клієнтами.
Закриття угоди