Підписуйтесь на розсилки від компанії Віконда

Нові можливості простору
Click to order
Total: 
Ваше ім’я
*Телефон
*Особиста електронна пошта
*перевірте правильність введених особистих даних: електронної пошти та телефону

*заповнюючи форму ви даєте згоду на поштову розсилку
Курс «Маркетинг: базовий»
для всіх, хто працює з продажами від менеджера до керівника салону
час проходження — до 3 годин
формат: текст + додаткові матеріали
іменний сертифікат по завершенні курсу
Від ситуативного маркетингу до маркетингу даних
Маркетинг — це перш за все набір інструментів для ефективних продажів, заснованих на даних та аналізі. За відсутності чітко вибудованої маркетингової стратегії кожен продаж міститиме велику долю випадковості, і тоді про планування щоденної роботи чи бізнесу, в цілому, не можна буде й вести мови

Впровадження маркетингової стратегії, заснованої на аналізі даних, забезпечує прогнозованість роботи, і тому підвищує її ефективність
Переваги курсу (за відгуками тих, хто вже його пройшов):

• структурований зрозумілий матеріал
• системна подача інформації
• велика частка практичних кейсів, які можна застосовувати в роботі
• досвідчений та приємний спікер
Програма курсу:
Вступ
Основні терміни. Чим НЕ Є маркетинг
Що таке маркетинг
Визначення від Іллі Балахніна
Що таке стратегія? Яку модуль ми використовуємо для побудови стратегії?
S — це situation analysis, аналіз ситуації;
О — це objectives, цілі і завдання;
S — це strategy, стратегія, розробка продукту і бренду;
T — це Tools and Tactics, інструменти і тактика;
A — це actions, управління процесом;
C — це Control, контроль і коригування.
Модель SOSTAC: Situation analysis, Objectives, Strategy, Tools and Tactics, Actions, Control
Види досліджень
Які дослідження використовують у маркетингу? Які дослідження варто вивчати та використовувати у повсякденній роботі:
Основні параметри Формули Прибутку
Формула Прибутку — що це таке і для чого використовується?
1
2
3
4
5
6
Стратегія. Вибір стратегії
Як правильно обрати стратегію. На що варто звернути першочергову увагу
7
Управління продуктом та управління брендом
Основні інструменти для впливу
8
Управління маркетингом
Результати впровадження маркетингу на основі даних
4
модуль в курсі
3
години — тривалість курсу
14
днів — курс відкрито
12
хвилин щодня на проходження курсу
Програма курсу:
Курс буде корисним:
Власнику малого бізнесу
Курс дає розуміння про те, як працює маркетинг даних, як його впроваджувати, а головне — навіщо це робити
Керівникам та співробітникам, що працюють у продажах
Проходження курсу дозволить вибудувати зрозумілу маркетингову систему, яка значно спростить роботу у плануванні та здійсненні продажів
Курс буде корисним:
хочуть навчатися у нас
матеріалів в розробці
651
студентів навчається
427
уже рвуть віконний ринок
200+
20
навчальних курсів
років на віконному ринку
О компанії «Віконда»
О компанії «Віконда»
«Віконда Академія» — корпоративний навчальний центр
Допомога партнерам у підвищенні кваліфікації персоналу — пріоритетна задача «Віконда Академія». Ми прямо зацікавлені в тому, щоб наші партнери процвітали, і чудово знаємо, що ключем до успіху є саме кваліфікований персонал. «Віконда Академія» — це:
Безліч курсів
курси для менеджерів, майстрів з монтажу та керівників бізнесу
експерти з багаторічним практичним досвідом у галузях, як: продажі, переговори, психологія, маркетинг, менеджмент, продуктова лінійка, монтаж та замір
Кваліфіковані експерти
Методичні матеріали
методичні матеріали, розроблені з урахуванням поточної ситуації на віконному ринку України
Навчання online
можливість навчання online — тоді, коли вам зручно і там, де вам зручно
Навчайтеся з «Віконда Академія» — і виводьте ваш бізнес на якісно новий рівень!
Відгуки про курси
Відгуки про курси
Контактні данні «Віконда Академія»
Електронна пошта — academy@vikonda.ua
Телефон адміністратора — (067) 562 29 64
Навчайся та розвивайся з Віконда Академія!